Svar




Haffskolan fick denna kommentar
- "haha "för att lyckas måste man misslyckas eller hur?" du har ju inte lyckats en enda gång ju. Sluta skämma ut dig i skolan. Fast kul att se någon slå sig i väggen så många gånger o ändå inte ett simpelt hej från brudarna. // Malik"

SVAR: Ja du Malik, vad ska man svara. DU kanske inte har fattat att hela denna grej är ett skämt, att det inte är på fullt allvar. Det kanske finns en baktanke med att inte lyckas nu i början eller hur.
Jag har inte sett i en enda serie att det finns en vinnare i första avsnittet, meningen är ju att man ska dra ut på det EXEMPELVIS Paradise Hotel, Big Brother etc, inte fan vinner dom cash i början, fast du kanske inte har något bakom pannbenet för att fatta hur SERIER funkar.
Du ville stärka ditt egna ego genom att trycka ner någon annan men istället skämde du ut dig för du fattar inte vad du snackar om.
Puss och hej !


XoXo
Haffskolan


Kommentarer
Postat av: A

woord!

2010-03-30 @ 12:22:48
Postat av: Lisa

Bra svarat faktiskt, som om det är jätteseriöst liksom !

2010-03-30 @ 13:14:39
Postat av: rille

orka hata, keep it up !

2010-03-30 @ 13:20:22
Postat av: Emma

älska denna blogg <3

2010-03-30 @ 18:50:47
Postat av: Big fan

Tjena!



Jag tycker det du gör är otroligt modigt och bra för jag måste själv erkänna att jag personligen inte är bra på sånt. Men det finns nog ett intresse innerst inne i alla killar att lära sig ragga och jag tycker du gör ett skitbra jobb med den här bloggen och lär ut, nu kanske det inte är döseriöst men med den första säsongen har jag lärt mig att man ska ha tålamod och att man inte får ragg första försöket. Otroligt bra jobbat och sluta inte snälla ! ;)

2010-03-30 @ 20:06:24
URL: http://a
Postat av: Anonym

haha jag skulle gett dig mitt nummer om du skulle ramla och säga att du föll för mig! <3

2010-03-30 @ 21:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0