Unbreakable


 

" Vi är humana varelser som gör fel, vi är människor, vi lever inte i en perfekt värld eller i ett perfekt samhälle.

Vi försöker men vi stöter alltid på problem eller utmaningar.

Jag trodde jag stötte på ett problem, jag gjorde inte det, utan jag hade bara förutfattade meningar.

Jag blandade ihop massa olika saker så att det i slutändan blev ett problem.

Jag kan själv inte sätta ord på hur jag var

Jag var dum.

Jag var självisk

Jag var cp.

Tydligen så kunde jag det.

Jag kan inte ta tillbaka mina handlingar, men jag kan alltid ångra dem.

Förhoppningsvis kan du ha överseende med vissa saker för att

I miss your eyes

I miss your smile

I miss the way you laugh

I miss the way you talk

I miss the way I smiled when you smiled.

I miss the way I laughed when you laughed.

I miss the way I talked back at you when you talked to me

There’s so many things I miss about you, but the most important thing is that

I miss you.

 

Together are unbreakable<3 "













XoXo
haffskolan

Kommentarer
Postat av: gabbie

Together are we unbreakable

2010-04-25 @ 15:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0